Hoe lang kan je mobiel internetten met 10 mb?

Hoe lang kan je mobiel internetten met 10 mb of 20 mb?
Ik wil namelijk een abbonnement nemen maar weet niet hoe lang je ermee kunt internetten

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Antwoorden (1)

Dat ligt eigenlijk aan wat je doet.

Wanneer je op je toestel youtube opstart, ben je binnen 1 minuut door je bundel van 10 MB heen.

Wanneer je alleen mailtjes laat binnenhalen via pop3 en af en toe een mailtje wegstuurt kun je er een paar dagen mee, bij gemiddeld email verkeer.

Waarom zou je een bundel nemen van 10MB? Deze bestaan naar mijn weet niet eens, en begint het bij 250 MB. Bij normaal gebruik kun je daar wel een maandje mee vooruit, zolang je maar van youtube afblijft en niet op site gaan met grote afbeeldingen.

Helemaal geweldig zal zijn wanneer je enkel gebruikt maakt van websites welke speciaal zijn toegespits op een mobiele telefoon. Dan kun je je bijna kapot surfen met 250MB.

Ik ben een fanatieke emailer en internetter op mijn toestel maar WiFi springt aan zodra ik thuis ben en heb deze maand 289MB verbruikt, met af en toe een youtube filmpje.

Kortom; het geven van een antwoord op deze vraag is lastig, omdat het afhankelijk is van jou gebruik