Is er al een 'gratis' voip provider die Belgische telefoonnummers uitgeeft?

Vergelijkbaar met voipbuster, zonder abonnement, op soort van prepaid basis.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
3.9K

Antwoorden (5)

http://www.3starsnet.com/
3Stars Net heeft een registratie als leverancier van nomadische VoIP diensten verworven. Hiermee biedt 3Stars Net de mogelijkheid om via het Internet te telefoneren met normale telefoonnummers (bv. 02 voor zone Brussel) en om zich in binnen- en buitenland te verplaatsen en alsnog bereikbaar te blijven op deze normale telefoonnummers. Dit levert zowel voor de klanten van 3Stars Net als voor hun correspondenten een aanzienlijke kostenbesparing op. Het systeem werkt heel eenvoudig: net als een gewone telefoon! Het geheim van deze dienst schuilt in de geconfigureerde ATA (Analog Telephone Adaptor).

Je betaald voor het aansluiten; en om te bellen. Gebeld worden lijkt gratis te zijn
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Naar de prijzen heb ik niet gekeken, dat mag je zelf doen...   ;-)

Didww geeft lokale Belgische nummers uit. In de eerste Bron vind je een lijst van de verkrijgbare nummers.

Overige aanbieders van DID-nummers (zo heten die nummers) vind je bij Backslash - zie de tweede Bron.

Extraatje:
Backslash geeft ook algemene informatie over goedkope VoIP-aanbieders - zie de derde Bron.
Cryofiel
13 jaar geleden
Bij Weepee kun je goedkoop nummers kopen.
Het koste iets van 18 euro eenmalig.

Zie: http://weepeetelecom.eu/

3stars is ook wel redelijk, maar veeel duurder en je bent verplicht om beltegoed te kopen. Dat is bij Weepee niet het geval.

Toegevoegd na 1 minuut:
Oja, bij weepee kun je een telefoonnummer krijgen met hetzelfde netnummer als waar jij woont. Voor Brussel was dit meende ik 02 of 03.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
starsnet....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zou eens kijken bij voipbuster.com .Heb zelf al vanaf 2003 in nummer in nl .Je belt naar 60 landen gratis wel kost dit dan 10euro per 265 dagen