mobiel is dood (meegewassen door vriendin, @##$*&@). Met welke telefoon, en hoe kan ik er voor zorgen dat ik mijn adressen nooit meer verlies?

Ik was wel even boos, maar ze deed het niet met opzet.
Toch ben ik nu wel al mijn nummers kwijt.
Ik wil op een of andere manier er voor zorgen dat ik mijn nummers en adressen niet meer kan kwijtraken.
Help mij aub met nuttige tips.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je was zeker meer boos op jezelf?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Dat neem ik aan, dat ze het niet met opzet deed. Volgende keer je eigen was maar doen, of de vuile was minstens netjes met lege zakken aanleveren?

Antwoorden (10)

Koop een klein boekje en schrijf ze op!
Als je kunt schrijven tenminste;-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij ongeveer elke telefoon kun je je adresboek backuppen naar een PC.
escape
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van mij kan dat niet hoor! Ik heb ze dus ook gewoon opgeschreven.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij mij kan het wel.. Maar das denk ik alleen van de nieuwste mobielen ??
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Die van mij is ook niet echt nieuw meer, dus dat zal wel.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Bij elke telefoon die je aan een computer kunt linken, kun je een back-up maken van je contactenlijst e.d. Bij telefoons die je niet aan je computer kunt linken, kun je dus ook geen back-up maken. It's simple.
Zorg dat er altijd een kopie van je adressenlijst op je sim-card staat. Deze kaartjes overleven soms een waterfestijn.....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je hebt hem natuurlijk al uitgeprobeerd?!? toen hij nog nat was. Dan gaat hij idd meestal kapot.
Jammer want als je hem uit elkaar haalt en goed laat drogen (zo'n 24 uur) dan heb je grote kans dat hij het nog doet. Leg hem in het zonnetje batterij enz eruit en duimen draaien....:)

Adressen ed op je pc opslaan, opschrijven, of op simkaart.

Hoop dat je vriendin ook even boos was op jou, omdat je je broekzakken niet leeggemaakt had :)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Vooral die laatste zin.....+
Koop gewoon weer een oerdegelijke nokia 3310!
Heb ik ook al jaren! Heeft een val van 3 meter overleefd, heeft ook een 40 graden was meegemaakt! En word verder intensief gebruikt. Ik heb hem wel in een lerenhoesje! en ik bedoel dan mijn telefoon!
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een toestel van Nokia. Ik heb een abonnement van Hi. Beiden geven mij de mogelijkheid om mijn contacten bij hun te stallen. Voor het geval dus.

Je kan ook de nummer op je sim-kaart bewaren. Die zal niet zo snel stuk gaan.
Er zijn ook simkaartlezers/backup modules. Klein app, voor op de PC of standalone.

Zelf heb ik nog een PDA waar alle adressen staan. In mijn mobiel dus maar een paar.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je een Apple computer hebt, koop dan een Nokia, Sony Ericsson of een Apple iPhone, deze kunnen feilloos synchroniseren met het adressenboek, emailprogramma en je agenda die standaard op de computer aanwezig zijn.

Bij Windows computers kun je natuurlijk de software die meegeleverd is met het toestel installeren en backups maken.

Smartphones die dit goed doen zijn bijvoorbeeld Google Android telefoons of Vodafone 360 telefoons. Deze synchroniseren de hele dag je agenda, email, SMS en contactenlijst met het internet.

Hi heeft ook een dergelijke service, mij is echter onbekend hoe deze werkt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
met bluetooth of een dongel kun je je adressen overdragen naar je pc. uitprinten en regelmatig updaten. althans, zo doe ik het.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb een vrij ouderwetse oplossing gevonden. Ik heb een wat oudere GSM.

Ik heb alle namen en adressen met een videocamera vastgelegd ( van het schermpje af gefilmd ) als back-up. Kostte een half uurtje maar nu ben ik er zeker van dat ik ze altijd terug kan vinden.

Het is een wat niet - digitale oplossing , maar heel geschikt voor alle mensen die niet durven vragen hoe je een backup via de computer kan maken :-)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Boos op je vriendin om dat zij je zakken niet heeft nagezocht en als ze het wel doet en ze vind iets wat ze niet mag weten dan ben je ook boos om dat ze je zakken nakijkt. Is het haar of jouw probleem.

Ik heb het zo opgelost ik heb een extra chipje en eens in de zoveel tijd als mijn geheugen van de telefoon vol is zet ik deze gegevens over op de sd card en dan op de computer en dan op de extra sd card. Ook prettig bij verlies en diefstal.