mobiel geeft melding van nieuwe sms, maar die is er niet. wat nu?

ik heb een htc touch pro 2, maar ik hoor meer mensen dit zeggen en die hebben samsung.

Bij het tabblad sms staat een 2. oftewel 2 nieuwe berichten. maar ik heb geen 2 nieuwe berichten. na het openen van een sms blijft de melding staan. en dit gebeurt random.. nu al voor de 2e keer.

Soft reset helpt niet en hardreset wil ik liever niet.
(ook alle smsjes verwijderen heb ik al geprobeerd)

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
"Soft reset helpt niet en hardreset wil ik liever niet."
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
precies yorick..ik wou t net zeggen;) dat uit en aandoen..dat bedenk ik mij zelf ook wel x)

Het beste antwoord

Dit lijkt me op een corrupt bestandje of iets in de registry van de telefoon.

Ik had op mijn HTC Touch HD een soortgelijk probleem met een e-mailaccount.

Voorzover ik heb kunnen nagaan is een SMS-account ook gewoon een e-mail account voor de telefoon, maar dan met de speciale eigenschap dat het een SMS-account is.

Ik heb mijn probleem opgelost met een freeware-programmaatje, in de link hieronder lees je er meer over.

Een ding wil ik er wel bij benadrukken, volgens mij kun je met dit programma ook je SMS-account verwijderen en dan heb je wel een probleem, als het programma eenmaal draait heb je rechtsboven die 'Repair' en die 'Delete' knop. Repair (repareren) is wat denk ik gaat helpen. Delete (verwijderen) zal ongetwijfeld problemen opleveren.