Bij het intoetsen van een telefoonnummer staan letters onder de cijfers. Hoe gebruik je die?

Ik heb een samsung galaxy note 8. Soms moet je een code ingeven met letters.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Antwoorden (1)

Deze letters kan je gebruiken bij zogenaamde Vanity-nummers. Een pizzeria kan bijvoorbeeld adverteren met 0800-PIZZA of 0900-PIZZA als telefoonnummer. Haar echte telefoonnummer is dan 0800-74992 of 0900-74992, overeenkomend met de nummertoetsen van die letters.