Kun je google locatiegegevens van je android telefoon permanent uitschakelen?

Ik hoor net op de radio dat het in ene groepstoestemming zit voor in gebruiksname maar ik kan het nergens terug vinden. Als ik het probeer uit te zetten krijg ik de melding dat bepaalde elementen van mijn telefoon niet meer zullen werken.

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
SentWierda
4 jaar geleden
De eenvoudigste methode is: de telefoon thuis laten als je de deur uitgaat.

Antwoorden (1)

Als een app de gps-locatie van uw telefoon gebruikt, wordt bovenaan het scherm Locatie Locatie weergegeven.
Deze kun je dus door aanklikken aan en uitzetten Het te gebruiken teken staat boven in je scherm
Kijk even in de link voor het teken