Is het mogelijk dat er 2 verschillende liedjes te horen zijn door je koptelefoon?

Hallo mijn naam is Yannick.
En ik heb een nogal ingewikkelde en rare vraag ?
Ik had vanmiddag lunchpauze op mijn werk en ik zat met mijn draadloze koptelefoon een filmpje van Jochem Meyer te kijken/luisteren. Maar opeens hoorde ik een of ander hiphop nummer wat niet bij het filmpje hoorde. Ik had zelfs het filmpje nog gepauzeerd maar de hiphop muziek ging gewoon door. Hoe kan dit ?

Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K
Amadea
4 jaar geleden
Vermoedelijk zat één van jouw collega's naar hiphop te luisteren en heeft jouw bluetooth (of hoe je anders draadloos muziek kunt horen door een koptelefoon) dit opgevangen. Heeft dat wellicht met frequenties te maken?
Amadea
4 jaar geleden
Dit verhaal gelezen hebbend denk ik met mijn vermoeden de spijker al meteen op de kop te hebben geslagen: http://www.frequentieland.nl/draadloos/bluetooth.htm
Powergen
4 jaar geleden
@Amadea
Nee, dat is niet mogelijk. De smartphone moet zich altijd koppelen met de koptelefoon. Daar moet je expliciet toegang voor geven.
Verwijderde gebruiker
4 jaar geleden
Ik denk dat het zou kunnen liggen aan een fout van Instagram waar ik de laatste tijd ook last van heb. Hier bekijk je een filmpje op Instagram, als je vervolgens van Instagram afgaat en naar een andere app gaat kan het filmpje door blijven spelen op Instagram terwijl jij een ander filmpje tegelijkertijd afspeelt. Als je geen gebruik maakt van Instagram zou het nog een andere geopende app kunnen zijn.

Antwoorden (1)

waarschijnelijk had je bij youtube 2 tabs aan staan.
Dan stonden ze allebei aan en daardoor hoorde je 2 muziekjes.
Als je dat niet hebt zou ik even je telefoon/laptop/ipad na laten kijken.

Nog veel succes ermee!