Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wie weet waar ik online een goedkoop prepaid simlock vrij mobieltje kan kopen?

Ik vind er 1 bij Mediamarkt (Alcatel 10.66) maar die heb ik al en die bevalt dus niet.
Ik gebruik hem alleen om in noodgevallen mee te bellen, dus liefst zo goedkoop mogelijk en zonder extra's.

4 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K
Amadea
4 jaar geleden
Om welke reden(en) beval de Alcatel niet? Ik heb er eentje en ben daar uiterst tevreden mee!
Pieterke
4 jaar geleden
@Amadea. Het oplaadstekkertje blijft niet zitten (heb ik al eens een vraag over gesteld hier op GV) en er zit veel ruis op de telefoon. Kan helaas vanwege mijn ernstige straatvrees niet naar de winkel toe en heb ook niemand in de buurt die dit voor me kan doen.
Bedankt voor je reactie.
Pieterke
4 jaar geleden
@Amadea: Ik heb mede dankzij jouw goede ervaring toch maar weer dezelfde mobiel gekocht (Alcatel 10.66). Deze werkt gelukkig inderdaad prima.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Bij wehkamp de nokia 105 iets duurder dan alcatel maar met nokia kan het niet fout gaan.
(Lees meer...)
4 jaar geleden
janjan
4 jaar geleden
Het gezaghebbende blad computeridee is wel enthousiast. https://www.computeridee.nl/nieuws/nokia-105-kost-ongeveer-een-tientje/ Onbedankt voor je min, ik heb al een snorkel en ik ga sparen voor een duikboot.
Pieterke
4 jaar geleden
@janjan: Bedankt voor je reactie.

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding