Kan je een screenshot maken op een samsung telefoon zonder de homebutton te gebruiken?

Hoi,

Ik heb een oude samsung telefoon (Samsung Galaxy J5) die ik nog wel eens gebruik voor games (bijv Pokemon Go, omdat mijn normale telefoon hierbij heel snel leeg gaat) maar bij deze is de homebutton kapot. De telefoon is prima te gebruiken zonder homebutton, maar ik wil nu ergens een screenshot van maken. Bij mijn Huawei zit er in die menubalk waar je Wifi, Mobiele data, Bluetooth etc ziet staan ook een knop met Schermafbeelding, maar voor zover ik zie heeft mijn samsung dit niet.

Normaal maak je op samsung telefoon die ik heb een screenshot door de aan/uit button en de homebutton tegelijk in te drukken, maar dit werkt dus niet omdat de homebutton kapot is.

Weet iemand andere manieren?

Ik las op internet iets over een swipe methode, maar volgensmij werkt dit alleen bij nieuwere modellen.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telefoons
2.1K
BarendV
5 jaar geleden
Maak een swipe beweging met de zijkant van je hand van rechts naar links.

Antwoorden (1)

Probeer eens aan/uitknop samen met de volume up/down-knop. Jelle.