Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe zorg ik ervoor dat ik een beltoon hoor als ik word gebeld in 'niet storen' modus (android)?

Ik heb een Sony Xperia Z5. Ik wil geen geluiden van berichten etc. horen, alleen maar van bellers. Daarvoor heb ik niet storen aangezet en heb alarmen en oproepen van alle bellers ingesteld als prioriteit, dus daarvan zou ik wel geluid moeten krijgen. Echter hoor ik helemaal niets als iemand belt. Heeft iemand daar een oplossing of verklaring voor?

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Telefoons
2.2K
VraagAntwoord66
5 jaar geleden
Ik weet niet precies hoe dit werk bij een Sony toestel, maar als ik bijvoorbeeld op de geluidtoetsen aan de zijkant van mijn toestel druk (geluid omhoog of omlaag) kan ik een extra tabje openen. Hier heb ik dan de opties voor 4 soorten geluiden: Beltoon, Media, Meldingen en Systeem. Als je beltoon gewoon normaal aanzet en de overige 3 op uit, zou je wel een melding moeten krijgen bij bellen en niet bij een whatsappje of dergelijke.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Op mijn Android telefoon is het zo dat in niet storen er helemaal niets doorkomt. Ik kan echter als ik op niet storen heb getapt kiezen uit een aantal modi; niet storen (helemaal geen geluid), alleen alarmen of alleen prioriteit.

Misschien kan jij dat ook? Ik heb alleen geen specifieke ervaring met Sony's Android schil.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding