Hoe zet ik het systeemgeluid uit bij Samsung Galaxy S7 Edge?

Ik heb al bij de geluidsinstellingen gekeken en het schuifje voor systeemgeluid is de enige die ik niet kan aanpassen. Hij staat op vol volume en krijg hem op geen manier naar lager (uit) volume. Heb de telefoon al dik een jaar en nooit eerder last van gehad. Is er een manier om dit aan te passen? Een manier die dus de standaard omzeilt, want die is niet aanpasbaar.

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
in: Telefoons
7.5K

Antwoorden (1)

Vreemd dat je het systeemvolume niet kan regelen. Bij mij gaat dat probleemloos.
Ik neem aan dat je het opstartgeluid wilt uitzetten? Je zou daarvoor de app Silent Boot kunnen installeren. Een andere mogelijke optie: ga naar Instellingen > Schermvergrendeling en beveiliging > Veilig opstarten, en kies de optie 'Niet vereist'.
Pieter2011