geen dvb-t dekking, welke antenne is het sterkst.

bevind me in een lichtgroene zone (zie foto) met welke zware antenne kan ik free to air kijken? ik woon aan een weg waar veel scooters/brommers langskomen. liefst merk en typenummer.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K

Het beste antwoord

Allereerst moet je goed kijken op de kaart waar de meest logische zender voor jou staat en je antenne zo goed mogelijk voor deze positioneren( hou rekening met hoge gebouwen of bomen met zeer dichte takken structuur.

Als dit niet voldoende is. proberen met een draad richt antenne, bijna zoals je die nodig had bij het oude analoge signaal (als je er nog een hebt is het de moeite waard om eerst deze te proberen).
of zoals deze geschikt voor DVB-T ontvangst en hem ook weer richten op de meest logische zendlocatie.
De investering heb je vrij snel terug verdiend in vergelijking met kabelabbonnement prijzen

http://shop.conrad.nl/multimedia/tv-ontvangst/antennes/dvb-t-antennes/940495.html

Toegevoegd na 2 minuten:
Brommer storing kan allen verholpen worden door de brommers goed door een vakman af te laten stellen is nog zuiniger in verbruik dan ook.
misschien een leuke manier om mensen te ontmoeten weet alleen niet of de brommer rijders hierop zitten te wachten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

in het licht groene gedeelte inpricipe een normale buiten antenne met bijgeleverd versterkertje, dat moet voldoende zijn. Als er een brommer voorbij rijdt kan het altijd storen