htc tattoo koppelen aan PC

als ik mijn HTC tattoo koppel aan de PC met de toegeleverde draad, geeft de Verwisselbare schijf de melding; plaats een schijf of een ander geschikt medium in station E;

vroeger lukte het wel om mijn telefoon te koppelen, maar nu opeens niet...

mn mobiel laadt wel gewoon op als ik em aansluit aan de PC

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (4)

Heb je de juiste software wel geïnstalleerd?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zit er wel een geheugenkaartje in de telefoon?
De PC herkent je geheugenkaart als verwisselbare schijf, niet het interne geheugen van de telefoon.
13 jaar geleden
Kan je telefoon wel lezen en schrijven op de sd kaart? En wat gebeurt er als je een andere kabel en/of computer gebruikt?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als het goed is maakt je telefoon een melding dat je de USB kabel hebt aangesloten.
Zorg ervoor dat je op ''Koppelen'' heb gedrukt in je task balk (boven in het scherm).

Als het goed is maakt hij dan verbinding.