Hoe krijg ik een geblokkeerd nummer van blokkade af?

Ik heb ooit een nummer van iemand waar ik destijds ruzie mee had geblokkeerd maar nu is het weer goed met die persoon dus nu wil ik haar nummer van de blokkade af hebben maar ik ben vergeten hoe dat ook alweer moest. Ik heb een Samsung Galaxy A3 2016. Kan iemand me helpen?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
14.8K

Antwoorden (1)

Je kunt op ieder gewenst moment een geweigerd contact verwijderen van de lijst. De methode om bij de lijst van geblokkeerde contacten te komen en hier een weer van te verwijderen is:
Ga op de telefoon naar het Menu. Kies daar voor Instellingen. Selecteer Oproepen en vervolgens Oproep Weigeren. Daar krijg je de Lijst voor automatisch Weigeren.
Hier staat het betreffende geblokkeerde contact bij. Haal het vinkje bij het nummer weg en de persoon kan jou weer bereiken.
Amadea