Hoe krijg ik actieve apps zichtbaar in de balk bovenin? (android, galaxy j5 2016)

Op mijn vorige Samsung telefoon bleven mijn actieve apps zichtbaar bovenin de balk van mijn telefoon, wanneer ik ondertussen iets anders aan het doen was op de telefoon. Bijvoorbeeld Maps, Runkeeper, Deezer etc...
Dat is nu sinds ik de Galaxy J5 2016 heb niet meer?
Is dat een instelling, die ik kan aanpassen of gaat dat nu niet meer?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
ronron1212
7 jaar geleden
Je app pic ingedrukt houden en dan kan je hem verplaatsen.

Antwoorden (1)

Dat ligt aan de instellingen van de app, als je naar de instellingen van de app zelf gaat staat er meestal een optie voor, zo niet dan is het niet mogelijk.