Hoe bel ik in Bulgarije een taxi met een Nederlandse prepaid mobiel?

Ik heb een Nederlandse prepaide simkaart van KPN in mijn mobieltje. Hoe bel ik nu een taxi in Bulgarije en wat zijn de kosten? Het landennummer van Bulgarije is +359. Moet ik dat voor het nummer van de taxifirma draaien? En hun mobiele nummer begint met een nul. Moet ik die weglaten? En wat zal het telefoontje kosten?

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Om een taxi te bellen in Bulgarije met een Nederlandse prepaid mobiel, moet je eerst de internationale toegangscode invoeren. Deze is 00. Vervolgens voer je het landnummer van Bulgarije in, dat is 359. Daarna voer je het nummer van de taxi in.
Bronnen:
4 maanden geleden