com.android.settings is gestopt, hoe los ik dit op?

Als ik op mijn app 'instellingen' wilde klikken, kreeg ik steeds de melding: "helaas com.android.instellingen is gestopt". Doordat ik deze melding kreeg en dus de app niet kon openen kon ik geen verbinding maken de wifi. Daarom heb ik mijn telefoon via het recovery menu terug gezet naar de fabrieksinstellingen. Mijn telefoon startte opnieuw opnieuw op en direct kreeg ik weer dezelfde melding. Ik kan deze weg klikken maar dan verschijnt hij direct weer opnieuw. Ik kan dus niks met mijn telefoon doen. Hoe los ik dit op?
Ik heb trouwens een Huawei G6

Verwijderde gebruiker
7 jaar geleden
in: Telefoons
7K

Antwoorden (1)

Het probleem kan zitten bij een bepaalde App die je recent hebt geïnstalleerd. Probeer de laatst geïnstalleerde Apps een voor een te verwijderen om te ontdekken welke App dit veroorzaakt.

Toegevoegd na 7 minuten:
MIsschien heb je ook een opschoon cleaner app of een virusscanner op je smartphone waar opschonen in zit. Opschonen met een anti virus app kan ook helpen. De cache wordt dan opgeschoond.

Toegevoegd na 1 uur:
Je kan kijken of de nieuwste firmware op je telefoon staat of die opnieuw erop te zetten. http://consumer.huawei.com/nl/support/downloads/detail/index.htm?id=76823&key4=Huawei%20G6