Moet ik bij mobiel bellen in Griekenland van-naar een andere Nederlandse mobiel +30 ervoor zetten?

Kan ik als ik in Griekenland mobiel bel, met mijn Nederlandse mobiel naar iemand in Griekenland met ook een Nederlandse mobiel, gewoon het 06 nummer gebruiken of moet er eerst 00 of +30 voor?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
7.3K

Antwoorden (1)

Beginnen met +316 (bij een Nederlands mobiel nummer)

Daarachter het gewone 8-cijferige mobiele nummer. Dus als je in Nederland 0612345678 zou kiezen, kies je vanuit een buitenland:

+31612345678

Tip: leg de nummers in je mobiele telefoon in die notatie vast.
Computoon