Zou je dmv. nummerbehoud je hele leven hetzelfde mobiele nummer kunnen blijven gebruiken?

Met het vooruitzicht dat het huidige systeem nog een lange tijd meegaat?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ja, inderdaad.
Computoon
8 jaar geleden
ronron1212
8 jaar geleden
Compensatie + @Computertoon
ik heb een mobielnummer dat al vanaf het begin mee loopt en meerdere malen van provider is gewisseld
Het is in de wet vastgelegd dat je recht hebt op behoud van je nummer. Zolang deze wet geldt kun je dus je nummer behouden. "Een aanbieder van een niet-geografisch gebonden dienst is verplicht degene die zijn dienst afneemt, de mogelijkheid te bieden het bij hem in gebruik zijnde niet-geografische nummer te blijven gebruiken, indien diegene ervoor kiest om.."