Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

welke smartphone kun je het best nemen die tot 150 euro gaat?

ik wil een smartphone die tot de 150 euro gaat.
maar ik weet echt niet welke ik dan moet nemen.
het liefste een niet al te oude en eentje van samsung.
kunnen jullie mij helpen?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Het best kan je ruim zoeken en je niet beperken tot aleen Samsung. Samsung is populair maar ze zijn wel breekbaar (in vergelijking tot veel Sony telefoons, verder weet ik het niet). Ik kan van Samsung alleen S3 mini vinden binnen jouw budget. Prima telefoon hoor. Niet heel snel, wel wat verouderd. Maar vooral erg betaalbaar en je krijgt wat goeds voor je geld. Je kan proberen op marktplaats te kijken als je dat ziet zitten. Met wat geluk vind je een nieuwere telefoon voor 150.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

https://www.belsimpel.nl/huawei/huawei-p8-lite-grey/abonnement

Is geen Samsung 50 euro duurder maar absoluut het geld waard.

150 Euro is wel weinig voor en telefoon.
Voor 150 euro kan je beter geen Samsung kopen maar een ander merk denk ik.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik kan geen min geven maar zou het graag doen. Dit kon je net zo goed als reactie toevoegen ipv als antwoord, want
1. Vraagsteller zoekt een Samsung.
2. Je telefoon is te duur. Voor dat geld zijn er weer hele andere opties, dan hoef je geen Huawei! 215 euro is veel boven het gestelde budget. Zo kan ik het ook.. Neem een Sony Xperia m4 aqua. Mooie telefoon, super systeem en hij kan onder water.
Samsung Core Prime. Prima telefoon zonder veel geld uit de geven. Wanneer je dat niks vind, kan je voor een wat kleinere gaan zoals bijvoorbeeld Samsung Galaxy J1
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding