Hoe kan je een liedje instellen als ringtoon op een Samsung telefoon?

Ik had eerst een iPhone maar nu een Samsung en ik weet niet hoe je een stukje uit een liedje kan instellen als ringtoon als ik een bericht ontvang. Moet je eerst iets downloaden?

Alvast bedankt.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1.4K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je hebt nu een Android telefoon (neem ik maar even aan). Een iPhone is prima om te zeggen daar staat altijd iOS op. Bij een Androidtelefoon moet je altijd melden dat het Android is, van welk merk maakt voor de uitleg niet uit. http://tweakers.net/pricewatch/450764/samsung-e1270-rood-(vodafone-prepaid).html
Dat is ook een Samsung. Daar is het instellen van een ringtone anders. Aangezien je het stelt in telefoon en niet in smartphone is het helemaal onduidelijk.

Antwoorden (1)

Dan moet je eerst het liedje downloaden.
als je dat hebt gedaan, ga je naar Instellingen.
bij instellingen staat dan geluid en dan kan je of een standaard liedje downloaden of een liedje