Hoe krijg ik mijn foto's van mijn mobiel naar mijn SD-kaart?

Mijn telefoon (samsung s3) zit vol, nu heb ik vandaag een sd-kaart gekocht in de winkel en probeer ik ongeveer 3000 foto's over te zetten van mijn mobiel naar mijn sd-kaart, weet iemand hoe ik dit kan doen?

p.s. mijn mobiel kan niet verbonden worden met de computer (geen idee waarom niet maar das een vraag voor een andere keer :p).

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
44.3K

Antwoorden (1)

Ten eerste moet jij de SD-kaart in jouw telefoon stoppen. Ervan uitgaande dat je dit al hebt gedaan, moet je als eerste naar de ''applicatie'' Mijn bestanden/Mijn documenten. Hier heb je verschillende mogelijkheden. Aangezien jij specifiek afbeeldingen wilt overzetten, kies je de optie ''afbeeldingen''. Dan kan je het mapje ''camera'' selecteren. Als je daarop hebt geklikt, kan je alle foto's selecteren. Dan tik je rechtsboven, in sommige gevallen linksonder, op de knop waar je de keuze krijgt uit kopiëren, verplaatsen etc. Kies dan voor ''verplaatsen'' en selecteer dan Device Memory Storage. Dit is je SD-kaart. Nu staan al je foto's van je camera op je SD-kaart. Als je ook je Whatsapp-foto's over wilt zetten, ga je naar alle bestanden, selecteer je het mapje ''Whatsapp'' en kies je voor ''WhatsappImages'' en doe je precies hetzelfde als bij de foto's van jouw camera.