hoeveel MB mobiel internet nodig om 1 voetbalmatch te kijken op gsm?

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
6.3K
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Hangt af welke resolutie je het wilt hebben. Mb ga je niet redden, eerder Gigabytes!

Antwoorden (2)

Dit zal afhankelijk zijn van de dienst en de kwaliteit(en) die dienst aanbiedt. Je zou even kunnen testen met Wi-Fi voordat je een 4GB og 6GB abonnement neemt, waar je dan aan moet gaan denken.

https://eensim.nl/blog/live-voetbal-mobiel-4g-of-niet/
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Je mag uitgaan van ongeveer 4 a 5 MB per minuut wanneer je streamt. Dit kan echter hoger uitvallen omdat natuurlijk de dienst en kwaliteit belangrijke beïnvloedende factoren zijn. Als we uitgaan van 90 min streamen, dan ben je minimaal toch al 450MB kwijt, als het niet meer is.