Is er een manier om mijn contacten terug te vinden nadat ik een iPhone heb aangeschaft?

Ik heb pas een iPhone 4S gekocht, ik ging naar de Mobistar winkel om mijn van mijn gewone simkaart van mijn vorige gsm naar een mini-sim te laten maken voor mijn iPhone. Ik had voordien al mijn contacten op mijn simkaart gezet. Toen ik uiteindelijk na het opstarten van de iPhone bij mijn contacten keek was dit helemaal leeg! Ik heb meteen mijn oude gsm opgestart en daar bij de contacten gekeken voor het geval dat ik ze toch niet goed op de sim had gezet, daar was ook niets te vinden. Ik herinner me dat toen een vriendin van me haar iPhone aanschafte ze ook al haar contacten kwijt was ondanks ze toch op de sim te hebben gezet.

Is er een manier om mijn contacten terug te krijgen? Iets speciaals dat ik moet doen in de instellingen? Ik heb al een beetje zitten rondneuzen in de instellingen maar vind zo direct niets dat ermee te maken zou kunnen hebben. Ook heb ik mijn probleem al gegoogled zonder resultaat.

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
1K

Het beste antwoord

Instellingen dan kies je mail, contacten, agenda
Dan naar beneden scrollen daar zie je importeer simcintacten