Hoe moet je de samsung galaxy ace plus updaten naar de Androidversie Jelly Bean? (4.0)

Als ik naar instellingen - Over het toestel - Software-update ga, staat er dat er geen update is.
Met deze oude androidversie kan ik veel apps niet meer downloaden. Weet iemand hoe ik het toch kan updaten naar Android 4.0?

Toegevoegd na 38 minuten:
Op internet had ik gelezen dat ik naar factory menu moet gaan door volume knop + homeknop + powerknop tegelijk in te drukken, maar dat werkt niet bij mij, mijn mobiel gaat dan gewoon weer aan..

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat is niet mogelijk, de Samsung Galaxy Ace Plus ondersteunt maximaal 2.3.6 Gingerbread.
Hier kan je niks aan doen, en wat jij aangeeft is het recovery menu en daar kan je de cache verwijderen en evt. naar fabrieksinstellingen herstellen nadat jij je wachtwoord vergeten bent.