Hoe zorg ik ervoor dat ik mijn signaalsterkte weer kan zien? iPhone

I.P.V. de signaalsterkte staat er 'iPhone', de simkaart werkt gewoon en de telefoon is gewoon geactiveerd. Heb ik soms per ongeluk een optie verkeerd gezet?

Ik gebruik iOS 9 Beta 1

Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Zit vermoedijk in het feit dat je beta ios 9 draait. Wellicht verholpen bij volgende update beta

Het beste antwoord

Ik heb zelf ook IOS 9 uitgeprobeerd ( op een iPhone 6 Plus), ik had er geen last van. Alleen een paar performance bugs. Misschien is het handig dat je een schone installatie doet
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Heb ik ook gehad, je weet zeker niet wat een beta is?
Een beta is namelijk een iOS versie die vol met bugs (fouten) zit en die opgelost worden door de ontwikkelaars en goedgekeurde testers en ik vermoed zo dat jij geen ontwikkelaar of goedgekeurde tester bent.
Als je een beta installeert moet je ook niet klagen dat t niet werkt.
En nu het antwoord op je vraag: je krijgt het terug als je een paar keer even naar iemand belt zo is het bij mij opgelost
Maar nog voor de duidelijkheid:
Beta's zijn ervoor om te testen of je apps werken op de nieuwe beta en eventuele bugs te melden en dus niet om te pronken met de nieuwste iOS versie.
Verder heb je ook geen ondersteuning van Apple op beta versies als je geen ontwikkelaar bent
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
8 jaar geleden
Ik weet wat een beta inhoud hoor, alleen ik wist niet of het een bug was of gewoon iets in mijn instellingen