Hoe kan ik op snapchat en sms dezelfde soort smileys plaatsen als op messenger ?

Hallo, ik heb een huawei ascend y550.
Als ik op snapchat zit met vrienden klagen ze er soms van dat als ik een smiley wil doorsturen dat dit bij hen :-p uitkomt.
Hoe kan je zo'n smileys zoals op messenger hebben om in te voegen.
Ditzelfde probleem heb ik ook met sms.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K

Antwoorden (2)

ik weet niet zeker of dit gaat lukken maar wat je misschien kan proberen is SwiftKeytoetsenbord deze is te vinden in de play store.

Toegevoegd na 38 seconden:
wat deze wel doet is de smileys een beetje veranderen ze zien er wat meer gedetailleerd uit
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ga ervan uit dat u met messenger Whatsapp bedoelt. Ikzelf heb ook geen toetsenbord met smileys en ik raad aan om niet een speciale toetsenbordapp te downloaden. Die kunnen ook wachtwoorden lezen als u die typt. Wat ik doe is de smiley kopieeren als ik nog in Whatsapp ben en dan in een andere app plakken. Dit werkt overigens niet voor alle smileys. Wat ook kan in sommige apps is de sneltoesten voor een smiley te gebruiken. Sommige apps maken daar dan een echte smiley van (Facebook). Een voorbeeld van een sneltoets: ':)'