hoe zet ik muziek van mijn laptop op mijn iphone ?

Ik heb net gelezen dat ik muziek van mijn laptop op itunes kan zetten en ik dan dan ook op mijn iphone kan luisteren. Ik heb nu muziek in mijn itunes gezet van mijn laptop maar nu zie ik de muziek niet op mijn iphone in itunes kan iemand me helpen ik ben hier totaal niet goed in ..

alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Ik gebruik altijd een kabeltje, dus ik gebruik een kabeltje vanaf mijn iphone naar mijn computer. Dan kan ik gemakkelijk het mapje van itunes met alle liedjes op mijn iphone zetten :) Het kan vast ook zonder kabeltje dus ik volg de rest van de antwoorden ook even!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Oke ik ga het even proberen, maar er staat niks in het mapje van itunes :P
Shiny220
9 jaar geleden
Jawel hoor :) Je hebt het 'oplaad-kabeltje' die kun je in de PC doen via de USB en aan de andere kant in de IPhone. Als je de software van je IPhone toestel hebt geïnstalleerd kun je de mapjes vullen en teven aanmaken (van nieuwe mapjes) met muziek. Let wel op: als een nummer van BV. 4 minuten is opgenomen met 320 kbps (Kilo Bits Per Seconde) is dit nummer dus veel groter dan wanneer het 128 kbps is, en qua geluid maakt het niets uit :) De bestandsindeling moet wel " .mp3 " zijn. Zo kun je dus ook je eigen 'playlist' maken :) Succes !
ik koppel met het snoertje van de oplader altijd m'n iphone aan mijn laptop, net zoals al eerder gezegd, maar dan open ik itunes en sleep ik de bestanden naar mijn bureaublad om ze vervolgens in het mapje 'iPhone van...' te slepen. Ik geloof dat het ook kan via bluetooth of zoiets dergelijks...