Hoe kan het dat ik sms'jes wel binnenkrijg en hij niet?

Als ik een vriend van me sms krijgt hij geen van mijn sms'jes binnen. Maar als hij mij sms't krijg ik ze gewoon allemaal binnen. Ik heb een Samsung en het is gewoon hetzelfde nummer enzovoort, iemand die hier ervaring mee heeft of een oplossing weet?

Toegevoegd na 1 minuut:
Heb hier tot nu toe ook bij niemand problemen mee gehad? Ik heb trouwens T-Mobile.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb je dat probleem met 1 vriend of met meerdere mensen? Als het bij 1 is dan is dat wel gek. Heb je onlangs een nieuwe telefoon aangeschaft of hij?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Haha oh, ja al vaker gebeld dat lukt wel gewoon.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Staat er al.

Het beste antwoord

Klinkt misschien stom, maar als je geen SMS in je bundel hebt kan je ook ook geen SMS versturen. Ook zou het kunnen dat je al op je maximaal aantal SMS per maand zit/ je beltegoed op is. Het kan er ook aan liggen dat je op je telefoon je mobiele netwerk niet aan hebt staan.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Heb onbeperkt SMS, haha. Verder nooit last van gehad. Mijn netwerk is in orde en was dat niet dan kon ik ook geen sms'jes binnenkrijgen. Haha
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Misschien sta je onbewust geblokkeerd op zijn telefoon? Kijk eens na op zijn telefoon bij instellingen - geblokkeerd
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hmm ja zou kunnen, apart haha