Hoe verander je de formatie in je galerij op een Samsung telefoon?

Ik zat laatst namelijk mijn foto's op mijn telefoon over te zetten naar mijn sd kaart en toen zag ik ineens dat mijn mappen in mijn galerij met 2 naast elkaar stonden. Dit heb ik nooit gehad en ik wil graag mijn oude formatie (dus niet met 2 mappen naast elkaar ) terug.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je hebt waarschijnlijk je Android geupdate (of iemand anders op uw telefoon).
Dit kan niet teruggedraaid worden, en er zijn geen instellingen hiervoor helaas.
2 mappen naast elkaar zal even wennen zijn maar is wel overzichtelijker.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt voor je snelle reactie ! Ik heb inmiddels zelf per ongeluk uitgevonden wat de oplossing is. Ik was een beetje aan het schuive enineens was de goede formatie weer terug. Het bleek dus dat je moest uitzoomen net als dat je dat bij een foto doet. Maar toch bedankt !
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ah, dan heeft u nog een oudere versie van android :) bij mijne kan dit niet meer.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik heb versie 4.2.2 heb je Android 5.0 al ?