Waar kan ik een houdertje voor mijn simkaart kopen?

Ik heb vanmiddag een iPhone 5S gekocht, en ik had altijd een iPhone 4.
Voor deze telefoons is een verschillend formaat simkaart nodig. Als ik mijn simkaart kleiner knip zodat hij in de houder van de 5S past, past hij niet meer in mijn iPhone 4. Ik ben van plan mijn iPhone 4 als backup te gebruiken, alleen als ik dat wil heb ik wel een houdertje nodig dat de simkaart daarin past.
Mijn vraag is nu dus, waar kan ik zo'n houdertje kopen en wat kost dat ongeveer? Online of via een winkel maakt me niet uit, ik woon in Groningen.
Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
2K

Antwoorden (2)

Bij de telefoonwinkel hebben ze een tang waarmee ze de kaart op maat maken , het overgebleven deel kan dan als houder dienen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ik ben naar een winkel gegaan die hoesjes verkoopt en voor €5,- had ik "nano sim adapter". Voor nano naar micro, nano naar standaard sim en micro naar standaard sim. Op internet zag ik duurdere prijzen.

Maar het heet dus een adapter.