zijn de verschillende kleuren van 1 type GSM niet identiek verder?

het merkwaardige is dat de witte variant 4 sterren krijgt als beoordeling, en de blauwe variant 5 sterren... hoe is dat mogelijk??

http://www.belsimpel.nl/Samsung/Samsung-Galaxy-S3-Mini-VE-White/abonnement

9 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Het beste antwoord

De modellen zijn hetzelfde maar hebben wel verschillende EAN codes. Zo te zien worden de reviews niet geclusterd op naam, maar op EAN code en dan ontstaat dit. Kijk je bij een website als Kieskeurig is dit wel samengevoegd. Is dus inderdaad identiek en is zo te zien een technische issue bij Belsimpel.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

De telefoons zijn exact hetzelfde, behalve de kleur.
Het verschil in aantal sterren ligt aan de beoordelingen die mensen er aan geven.
De witte heeft 4 reviews en een gemiddelde van 4 sterren, de blauwe heeft 12 reviews en een gemiddelde van 5 sterren.
Dat komt dus door de beoordelingen van de mensen die het apparaat gekocht hebben en die er een review over willen schrijven.
9 jaar geleden
bolt77
9 jaar geleden
die indruk krijg ik ook; maar wel bizar dat Belsimpel dat niet gewoon samenvoegt! Nu lijkt het of de ene beter is als de andere!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Het kan zijn dat bijvoorbeeld de kleur wit niet mooi is geweest, maar het kan ook zijn dat de kleur wit snel vuil wordt. Sommige witte telefoons kan je ook een beetje doorheen kijken.