Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Huawei g510 start steeds opnieuw op, wat kan ik hier aan doen?

Mijn huawei g510 start steeds uit het niets opnieuw op, hij zit gewoon in mijn broekzak. Weet iemand wat ik hieraan kan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
1.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo Svennetje, Als het gsm toestel in je broekzak zit zonder dat het scherm vergrendeld is, is het wel mogelijk, dat er per ongeluk op een of andere knop wordt gedrukt, zonder dat je het weet. Probeer dan het scherm te vergrendelen en als dit niks oplost, laat mij het weten.
Dan zoeken wij een andere oplossing. Groeten.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee, mijn telefoon is altijd op stand-by en er zit ook altijd nog een hoesje tussen.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hallo, Als er geen drukte op de stroomknop wordt gezet, hoeft dit niet te gebeuren. Als dit idd zo is en het niet opgelost kan worden, is het beste dat je een factory reset doet. Houd rekening mee, dat je eerst een back up van al je data en gegevens moet doen, anders zal er alles verloren zijn (contacten, foto's, video's en zo voort). Als dit dan ook niets oplost, is het aangeraden, dat je verder contact met de service desk opneemt. Het tel. nummer van de service desk voor Nederland is: 0900 1100 888. Groeten.

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Waarschijnlijk is er een software fout, ook kan het zijn dat je telefoon een update nodig heeft. Ik zou bij een telefoonzaak langs gaan zodat ze er even naar kunnen kijken.

succes!
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding