wat is de normale batterij duur van een samsung galaxy s3?

Hallo
ik heb een Samsung Galaxy s3, en ik vraag me af wat is de normale batterij duur er van. die van mij gaat als ik constant bezig ben 4 uur en 30 min ongeveer mee : totaal plus stand-by tijd is die op 20 uur ongeveer is dit normaal of gaat die te snel leeg?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat is een goede tijd, mijn S3, die van mijn vriendje, en van mijn vader gingen elk 3.5 uur mee met constant gebruik, en 15-16 uur op standby.
Muziek luisteren was ook ongeveer 15-16 uur, dit heeft bijna geen impact op het energieverbruik.