Hoe zet je het trillen van je telefoon uit als je de code invoert?

Ik heb een samsung galaxy s4 mini. Als ik de beveiligingscode (niet de pincode) invoer dan trilt hij steeds bij ieder cijfer die ik indruk, dat vind ik heel irritant maar ik kan niet vinden hoe je het uit zet. Weet iemand misschien hoe doe moet?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
4.3K
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Ws bij geluid of bij beveiliging
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bij taal en invoer. Instellingen, taal en invoer, instellingen toetsenborden/invoermethoden. Daarnaast bij geluid. Instellingen, geluid, Trillingsreactie en toestonen uitschakelen.

Antwoorden (1)

Voor een samsung met android:
- instellingen
- taal en toetsenbord
- druk op "wieltje" achter Samsung-toetsenbord
- Geavanceerd
Daar zie je de optie Trillen bij toetsaanslag

Eventueel Swype druk op het wieltje en dan Voorkeuren, bij mij is de optie Tril bij toetsindruk inactief.