ik zoek een gsm met een uitschuifbaar toetsenbord. word dit uberhaubpt nog verkocht?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Als je zoekt op Schuifmodel GSM kom je er genoeg tegen.

Het beste antwoord

Misschien een HTC Desire Z, of zijn opvolger HTC Doubleshot
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
dank je maar ik heb gekozen voor de nokia e 7, in occasie

Andere antwoorden (2)

Ja hoor die worden nog verkocht! Bijvoorbeeld blackberry torch 9800 of samsung chat 350. Neem een kijkje op marktplaats, beslist.nl of een plaatselijke gsmwinkel. Of google 'mobiel uitschuifbaar toetsenbord' . Succes!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
ja had die blackberry ook gezien online maar niet in de winkels, nog toestellen met zijdelingse schijfsysteem, liefst toch met degelijke fototoestel
toch bedankt
De Xperia X1 - een windows phone maar makkelijk om te bouwen naar android als je even googled.