Weet iemand waar ik een alliminium behulzing's hoesje voor de Samsung Galaxy s5 kan krijgen in Nederland?

Ik heb er een paar gevonden op internet maar die komen uit andere landen en ik wil om het toch betrouwbaar te hebben in Nederland eentje halen.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons

Het beste antwoord

http://lux-case.nl/catalogsearch/result/index/?dir=asc&order=name&q=alu+guard

Succes!!
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Bedankt maar ik zoek echt iets met een aluminium look het moet niet te dik zijn weet je misschien iets anders toevallig? Voor de iphone zijn er heel veel maar ik kan er geen een voor de samsung vinden. Ik hoor gister ook via een vriend dat die hoesjes die ik op de foto had niet goed zijn je batterij warmt op en je bereik wordt er minder van