Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe Uitzetten iOS telefoon dat mail en pc berichten op pc blijven staan en niet verwijderd wordt als je dat uit je iOS verwijdert?

Mijn ziggo mail heb in gekoppeld staan aan
Mijn iOS iPhone. Maar als ik vanuit mijn iPhone een bericht verwijder dan is dat bericht ook verwijdert uit mijn thuis pc ziggo mail als ik 's avonds kijk. Kan je op een of andere manier iets uitzetten dat als ik mailtjes vanuit mijn iPhone verwijderd dat deze wel blijven staan in mijn ziggo mail op de pc??

9 jaar geleden
in: Telefoons
797
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Hoe zit de koppeling in elkaar? Gebruik je een bepaalde app, of bezoek je de mail via je internetbrowser op je iPhone?
En hoe zit dit thuis? Gebruik je dan bijv. Outlook, of ook via de internetbrowser?
Jolanda1977
9 jaar geleden
Op mijn iPhone heb ik mijn mail gekoppeld aan een mailapp van iPhone. Thuis heb ik gewoon outlook op de huis pc staan. Via mijn iPhone bekijk ik mijn mail niet via een internetbrowser

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Nee dit gaat allemaal via hetzelfde account dus wordt het op beide ontvangers verwijdert.
Als je berichten verwijdert staan ze in de prullenbak dus zou je ze nog wel kunnen openen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Jolanda1977
9 jaar geleden
En als ik op de pc de mail in een map plaats dan zie ik deze ook niet meer in mijn iPhone? En andersom? Als ik een mail op mijn iPhone in een map verplaats dan komt deze niet op de pc ziggo?
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Dat ook volgens mij

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding