Ik krijg steeds een betaal melding als ik een gratis app wil downloaden, wat kan ik hier aan doen?

Elke keer als ik een GRATIS app wil downloaden, krijg ik een melding of ik wel door wil gaan met mijn aankoop. Wat kan ik hier aan doen?

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
in: Telefoons
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Is dit de eerste keer dat je iets uit de appstore downloadt?
Zoja, dan moet je (volgens mij) je gegevens invullen. Het is een gratis app, dus wees niet bang, er zal deze keer niks worden afgeschreven.
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
Nee dit is niet de eerste keer.. Ik heb de iphone nu al 1 jaar en begint dit nu pas te doen..

Het beste antwoord

Gewoon even de stappen volgen, heb ik ook wel eens gehad. Apple wil graag je betaal gegevens, ook al gaat hem om gratis apps
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Gwn de app downloaden heb ik ook al is gehad ook al komt er een betaal melding te staan je app is toch gratis na een tijdje krijg je de melding niet meer