Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Als ik de VODAFONE Prepaid Samsung Galaxy Pocket Neo koop voor mijn zoontje, kan ik deze telefoon dan ook met een andere provider gebruiken?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.1K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Neen, dat kan pas na een jaar (simlockvrij maken). Je kan wel naar een GSM-shop om de foon simlockvrij te laten maken, kosten ongeveer een tientje (op eigen risico!).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De meeste prepaid telefoons zijn ge-sim-locked (>99%). Wat wil zeggen dat je ze alleen met die provider kan gebruiken. daarom zijn de prepaid telefoons over het algemeen ook wat goedkoper dan simlock vrije.

Dus nee, die telefoon kan je niet gebruiken icm een andere provider.

Een jaar na aanschaf is de provider verplicht je te helpen met het simlockvrij maken van het toestel. Meestal doen ze dat door het doorsturen van een code.
Overigens zijn er wel zaken die de telefoon simlockvrij maken. Maar dan vervalt wel je garantie. Daarna kan je wel andere providers op de telefoon gebruiken.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Nee, dit kan niet
De pocket neo precair wordt geleverd met simlock, zodat deze alleen met Vodafone kan worden gebruikt. (Zie onderaan de bron)
De simlock kan verweert worden door Vodafone, maar hiervoor gelden voorwaarden.

Mvg.
Bron:
https://www.vodafone.nl/shop/mobiel/telefoon/prepaid/samsung-galaxy-pocket-neo.shtml

https://www.vodafone.nl/_assets/downloads/voorwaarden/voorwaarden_unlockcodes_januari_2013.pdf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee er zit blijkbaar wel een simlock op
als je toevallig wel vodafone voor een andere simkaart hebt zal het geen probleem zijn
maar ander providers zullen niet werken.
(Lees meer...)
capthavoc
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding