Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

hoe het verschil zien tussen de note 3 en de note 3 clone?

ik wil binnenkort graag een note 3 kopen maar ik wil wel graag een echte en geen clone hoe kan ik het verschil zien?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
759
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
In de regel informeer ik me nooit hoe ik het verschil ontdek. Ik ga naar een betrouwbare webshop bijvoorbeeld via tweakers en kies het product wat ik wil. Ik ga er vanuit dat een betrouwbare webshop geen clones verkoopt. Als je op tweedehands sites gaat handelen op afstand maakt het geen donder uit of je het verschil kan zien, op het moment dat je het verschil kan zien is het al te laat. Verder zal het aan de kloon liggen wat de verschillen zijn. Deze vermeldt bijvoorbeeld geen Samsung aan de bovenkant: http://www.cheaptech.nl/samsung-galaxy-note-3-n9005-kloon-11-simlockvrij-android-4-3g-wifi-
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Die site is bijvoorbeeld nergens te vinden. Zou een dergelijke site wel op tweakers staan zou hij waarschijnlijk binnen no time er af zijn, of zo'n lage score krijgen dat je hem niet snel aan zou klikken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
oke bedankt, ik heb op tweakers gekeken en ik ben vanplan om het op aaa-a.nl te bestellen en dan op te halen

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Je kan het zien aan de details, dat die vaak op verkeerde plekken zitten, waar ze dus niet horen. De buitenkant is dan heel belangrijk, maar ook de specificaties van het ding zelf op zich, zoals minder geheugen, slechte camera en een minder pixels in het beeldscherm.

Natuurlijk kan het per nepproduct verschillen, daarom moet je eigenlijk de details vooral onthouden, of uitprinten of de echte bij je hebben zodat je goed kan zien wat de verschillen zijn.

want op het oog kan je het dan dus vaak niet zien, maar met foto’s of het origineel erbij kan je het vaak wel herkennen.

maar het beste kan je de galaxy note in de winkel kopen, dan weet je 100 procent zeker dat die echt is.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding