hoe kan ik mijn htc disire resetten als ik mijn Google account niet weet ?

hallo

ik heb een htc disire daar weet ik het patroon niet meer van maar nu moet ik mij Google account in vullen en dat weet ik niet meer kan je hem nu resetten of is deze telefoon verloren verklaart

hoor graag van jullie !!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Je kan een factory reset doen. Hou de onderste knop van de volumeknop ingedrukt en druk de aan knop tegelijk in. Je komt dan in een menu waar je een reset kan uitvoeren. Waar precies weet ik niet maar hij staat erbij.