Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Kan ik mijn nummer behouden als ik overstap van iphone 4 naar samsung galaxy s4?

Ik heb nu een iphone 4 maar wil graag een galaxy s4, alleen ik zou graag willen weten of je dan je nummer kan houden omdat mijn simkaart verkleint is om in mijn iphone te passen.. Past mijn simkaart gewoon in de s4? Of moet ik een nieuwe aanvragen? En kan je dan je nummer wel houden?

Mijn provider is trouwens KPN

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
919

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Ja hoor, geen probleem. Voor de GS4 heb je ook zo'n micro simkaart nodig. Dus je kunt gewoon je nummer behouden.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een abonnement hebt voor je telefoon kun je in ieder geval je nummer altijd behouden. Ook al zou de simkaart niet passen kun je bij je provider een nieuwe simkaart aanvragen met hetzelfde nummer (hiervoor worden meestal wel administratiekosten gerekend).

Bel je prepaid, dan is het meestal ook mogelijk om je nummer mee te nemen op een nieuwe simkaart (afhankelijk van geregistreerd of anoniem prepaid geloof ik). Ook hierbij zal waarschijnlijk administratiekosten gerekend worden.

Voor de exacte procedures en kosten kun je beter rechtstreeks contact opnemen met KPN.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ja dat kan gewoon, allen heb je een microchip nodig, naar een nieuwe telefoon gaan betekent niet naar een nieuwe nummer
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding