hebben jullie tips voor een nieuwe mobiel

ik wil een nieuw mobiel maar weet niet welke goed
graag met een goede camera en bluetooth
als het kan ook een touchscreen en een groot geheugen9maar ik kan ook een geheugenkaart kopen)

Toegevoegd na 7 minuten:
liefst ook simlockvrij want ik heb nog een kaartje van t-mobile met nog 1.5 jarig abbonnement

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
in: Telefoons
1.8K

Antwoorden (11)

ik heb net de nieuwe samsung h1 gekocht
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Samsung Jet
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Gewoon ipohone

Toegevoegd na 15 seconden:
Iphone
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb de LG renoir en die heeft alle dingen waar jij naar zoekt. Touchscreen met een goede 8 megapixel camera, bluetooth en je krijgt een 8GB microSD kaart meegeleverd. Veel geheugen dus ;)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het enige nadeel is: bij LG's heb je alle knoppen op een rare plaats zitten...
ga voor een mooie htc, deze zijn erg goed
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik heb hem diverse tips gegeven,maar hij reageert er niet op!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je nog een kaartje van T-Mobile hebt, dan zou ik de iPhone adviseren, daar zit alles op video/foto camera, Bluetooth, GPS, touchscreen en vanaf 8 tot 64GB verkrijgbaar.
Vraag het eens in de T-Mobile winkel!
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het ligt eraan of je een uitgebreide of een eenvoudige telefoon wilt. Ik heb een eenvoudige Nokia 6600 Fold en bevalt zeer goed. Klein, eenvoudig te bedienen, goeie lens op de camera en een uitbreidbaar geheugen met mini-sd.
Omdat dit een 'klap-telefoon' is blijft het beeldscherm krasvrij.
De 'dikke' HTC hero van mijn vriendje heeft een duidelijk zichtbaar minder goede lens achter de camera.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Met de Nokia E55 introduceert Nokia wederom een geavanceerde zakelijke smartphone. De E55 is een super dunne smartphone met een compact qwerty toetsenbord wat het typen van berichten en e-mails vereenvoudigt. Dankzij de ondersteuning van UMTS en HSDPA kunt u supersnel over het internet surfen en bijvoorbeeld uw e-mail checken met de Nokia E55. Daarnaast beschikt deze GSM ook nog over functies zoals een 3.2 megapixel camera, WiFi en GPS met A-GPS zodat deze smartphone ook gebruikt kan worden om mee te navigeren....
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
HTC is wel goed maar welke model moet je zelf maar uitzoeken :P of een blackberry.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als je een touchscreen en groot geheugen wilt zou ik eens kijken naar een Nokia N97.