wat is het verschil tussen internet en dataverbruik bij mobiltjes?

Ik wil een nieuw abbo afsluiten en dan staat er 250mb internet en onbeberkt dataverbruik. maar wat is daar het verschil tussen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
2.7K

Antwoorden (2)

Het dataverbruik is hoeveel MB je hebt verbruikt, of hoeveel je mag gebruiken bij een abonnement. Thuis heb je bij je internetverbinding ook MB's, maar dan is dat in snelheid, bijvoorbeeld 10 MB per seconde (MB/s). In jou geval is het dataverbruik, in tegen stelling wat je ziet staan, niet onbeperkt, want je hebt maar 250 mb per maand binnen je bundel. Daarna kun je onbeperkt meer internet verbruiken, maar dat kost wel extra geld.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
maar waarom staat er dan 250 mb internet, 300 bel min en onbeperkt dataverbruik? is dat dat je onbeperkt op wifi kan of zow?
Dit is vooral iets dat gevoerd wordt door T-Mobile en haar dochter onderneming MTV mobile. Na een bundel van 250MB data wordt de internet snelheid drastisch omlaag gehaald, het resultaat is dat je nog steeds online bent maar dan tegen een zeer lage snelheid. Na deze 250MB zul je niet meer fatsoenlijk video's kunnen kijken of zelfs foto's downloaden. Het "altijd onbeperkt online" beperkt zich dan tot slechts whatsappen of andere vormen van tekst berichten of mobiele websites.