Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Beller moet horen dat ik in gesprek ben voor hij wordt doorgeschakeld naar de voicemail. Hoe stel ik dit in?

Wanneer ik gebeld word, terwijl ik zelf telefonisch gesprek in, wil ik dat men  weet dat ik in gesprek ben voordat men wordt doorgeschakeld naar mijn voicemail. Dit was eerder ook zo, men hoorde dan ' de persoon die u probeert te bellen is in gesprek, u wordt nu doorgeschakeld' . Op de een of andere manier hoort men dat niet meer en krijgt men meteen de voicemail.
De provider zegt dat dit te maken heeft met de afspraken die de werkgever hierover heeft gemaakt, de werkgever zegt dat hier geen afspraken over zijn.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
999

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Als jouw werkgever voor een bepaald abonnement heeft gekozen, waar misschien in de kleine lettertjes stond, dat deze service niet wordt geboden, dan is dat toch een afspraak, ook al is het niet met die woorden gezegd.
Dus mogelijk is jouw werkgever dan van abonnement veranderd.
(Lees meer...)
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Een collega heeft het weer wel, dus dan zou die optie niet opgaan

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding