Hoe krijg je op de Samsung Galaxy Fame je apps naar je extra geheugenkaart?

Hoi iedereen,

Ik heb een Samsung Galaxy fame en mijn intern geheugen begint vol te raken, terwijl ik niet eens zoveel apps en foto's erop heb staan. Voor zover ik weet kan ik alleen bij mijn camera instellingen zeggen dat ik mijn zelfgemaakte foto's/video's naar mijn extra geheugenkaart wil hebben wat ook lukt. Maar ik kan nergens in mijn mobiel vinden hoe ik apps naar mijn extra geheugenkaart verplaats.

In andere forums zeggen ze dat je naar je applicatiebeheer moet gaan en dat je dan de app aan kan klikken om hem te verplaatsen, maar bij mij krijg je dan alleen de info van de app. Ook heb ik al een aantal apps gedownload die zeggen dat ze je apps naar je extra geheugenkaart kunnen verplaatsen, maar dan wordt er gezegd dat het niet ondersteund wordt ofzo.

Kunnen jullie mij wel helpen!?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (2)

Als het goed is zet de telefoon de bestanden automatisch op je sd kaart
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je inderdaad naar applicatiebeheer gaat kan je apps over overplaatsen maar niet alle apps ondersteunen het. Het kan best zijn dat de helft van de apps niet verplaatst kan wordenen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dit is inderdaad helemaal waar, hier is natuurlijk wel een oplossing voor. Als je je telefoon 'Root' dan kun je met bijv. int2sd je sd kaart veranderen zodat je telefoon het ziet als intern geheugen (haalt veel problemen weg als je sd kaart snel genoeg is). Indien je dit van plan bent, kijk goed hoe rooten werkt en het is op eigen risico want als je het verkeerd doet dan is je telefoon kapot