Hoe kan ik alle apps op alfabetische volgorde zetten op Galaxy S4?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons
1.9K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je kunt ook eens kijken naar smart Taskbar v2.
Dan heb je alle Apps in je eigen indeling beschikbaar van overal vandaan. Hetzelfde geldt voor Floating Apps, waarbij je alle widgets vanuit overal kan opvragen. De app drawer gebruik ik helemaal niet meer.

Antwoorden (2)

Apps kun je verpaatsen door je vinger erop vast te houden(voel je trillen) en dan te verschuiven naar rand verplaats zich naar andere pagina. Als je op alfa volgorde wilt begin je met app die met a begint. Dan de b enz..Is een klusje. Maar als jij het zo makkelijk vind. Even tijd voor nemen
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
hahaha grappig. Je had ook een LG moeten nemen. Die heeft in de app-drawer een functie om de apps automatisch op alfabetische of datum van installatie volgorde te zetten
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Zo heeft ieder merk toestel zijn eigen voordelen, grappig haha
ga naar apps klik dan op instelingen knop dat ene naast de home button klik dan op weergavetype dan krijg je de mogelijk heden ;)

Toegevoegd na 47 seconden:
je hoeeft helemaal geen andere app te downloaden