Hoe gebruik ik op mijn iphone 5s touch id maar schakel ik de code uit bij het ontgrendelen?

Ik heb vanmiddag m'n iphone 5s ontvangen en wil touch
Id in gebruik nemen. Als ik mijn iphone ontgrendel met touch id blijft de optie voor codeslot staan. Hoe schakel ik dit uit?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (3)

Nee, de code blijft bestaan naast je Touch ID. Die code kun je niet uitzetten. De Touch ID is dus alleen een shortcut om sneller je telefoon te unlocken en om sneller in te loggen op de App Store.

Toegevoegd na 42 seconden:
Als het je niet lukt om je telefoon met je vinger te unlocken, stel diezelfde vinger dan nog een paar keer in en volg de instructies tijdens het instellen zo goed mogelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet mogelijk wat ik wel moet zeggen is dat als je zweetvingers hebt of als je vinger is beschadigd door een wondje of een sneetje dan werkt het niet en dan is het handig om die code te hebben!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is niet mogelijk wat ik wel moet zeggen is dat als je zweetvingers hebt of als je vinger is beschadigd door een wondje of een sneetje dan werkt het niet en dan is het handig om die code te hebben!