telefoon gestolen, hoe terugvinden via pc?

mn telefoon is gestolen is er een manier om hem op te sporen via het internet.
dus via een online kaart ofzo.
het was/is een samsung galaxy s3 mini

Toegevoegd na 27 minuten:
weet trouwens ook het Imei nummer:)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
in: Telefoons

Antwoorden (1)

Dat is alleen mogelijk als je een beveiligings-App met Telefoonlocator had geïnstalleerd op je telefoon. Bijvoorbeeld van AVG.
Met de Telefoonlocator kun je dan je telefoon snel terugvinden via Google Maps door de locatie van de telefoon te achterhalen via GPS.
Ook is het daarmee mogelijk je Telefoon te vergrendelen of te wissen op afstand.

Toegevoegd na 26 minuten:
Ook met een Imei nummer kun je hem dus niet vinden op internet. Wat je wel kunt doen is direct je simkaart blokkeren om misbruik of hoge kosten te voorkomen. Neem daarover contact op met je provider.